söndag 6 november 2011

Jag är inte smart

Nej vad jag är dum! Råkade ta bort de två senaste inläggen... Vet inte riktigt vad jag höll på med där. Jag som skulle visa Elin vad duktig jag varit och uppdaterat, men nej. Hoppas ni då minns mina två tidigare underbara och fantastiska inlägg som Elin aldrig kommer kunna se.
Imorgon är det skola och det känns sådär, för jag vill ha mer lov. Elin är borta en vecka till i Thailand med Petronella, så det är ju skönt för dem.
Min helg har vart helt underbart skön, mormor har vart här och hon åker hem till Stockholm imorgon. Jag fick världens överraskning imorse då mamma, pappa och mormor kom upp och sjöng för mig, och jag fick frukost på sängen. Jag fyller då 18 på onsdag så vi firade lite idag och lite på onsdag.

Nu ska jag försöka sova! Godnatt och ha det fint!


//Serafia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar