torsdag 10 november 2011

Novembermorgon

Hej! Denna novembermorgon består av grådisig dimma utanför mitt fönster, en otrolig huvudvärk som kan bero på att jag har försovit mig och nu inte har någon chans att  ta mig till skolan, och en kopp glögg som får mig att längta något oerhört till jul. Anledningen att jag faktiskt har försovit mig kan vara att vi hade konsert i Arvika med skolan igår och vi kom hem runt halv tolv. Då kunde jag ändå inte sova direkt eftersom jag ville utnyttja den sista halvtimmen av min födelsedag som också var igår, så nu är jag äntligen 18! Konserten gick jättebra och dagen var helt underbar! Med fina presenter och riktig uppvaktning är jag mer än nöjd.
Idag blir det då dock att vara hemma, inte så mycket att göra något åt nu. Hoppas ni har det bra!

Försökt att skriva mitt namn på tårtan med hallon, gick sådär...

//Serafia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar