söndag 23 oktober 2011

Erkännande!

Okej då, eftersom Serafia trots allt la ut klippet så måste väl jag också säga
några ord om det, för jag vet inte hur mycket talang det ligger i att luftspela
till en demo.. Vill  klarlägga detta för samtliga, så att ingen väntar sig något
maffigt pianostycke under våran konsert sen. Det är ungefär såhär det brukar
se ut när jag och Serafia får för mycket fritid på skolan och jag tror inte det
finns så många andra som faktiskt kan tycka det är underhållande att sitta vid
ett piano med demon på högsta volym. Men vi tycker det i allafall. Fast sen
är ju vi lite som vi är också..

Idag och igår har jag sjungit på Bergvik tillsammans med min kompis som
kompade mig på piano. Vad Serafia har hittat på, har jag faktiskt inte en
aning om. Jag borde nog tjata lite på henne om att hon ska uppdatera om
sitt liv lite grann, eller vad tycker ni? Framför allt nu de närmsta två veckorna,
då jag inte har möjlighet till det. Jag ska nämligen åka utomlands (till Thailand)
i femton dagar. Men jag har den här veckan på mig att uppdatera.

Om vädret tillåter, går jag och Serafia ut och fotograferar imorgon. Och för
-hoppningsvis så finns höstlöven i alla vackra färger kvar på marken.
Det kan nog bli fint!

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar