fredag 14 oktober 2011

Måttligt rolig helgkväll!

På uppmaning av vår vän Serafia skriver jag nu ett inlägg. Kanske ett sista
tecken från mig, innan jag ruttnat bort här hemma. Vilket inte är okej för
fem öre. Åtminstone inte under en fredagskväll, då man borde vara ute och
roa sig. Men dessvärre ställdes kvällens planer in i sista sekund och kvar
blev jag. Och inte kan Serafia plus en utgång bli en plan B eftersom tjejen
fortfarande är omyndigförklarad. Det var väl förjävla sent på året den där
tjejen skulle bli född.. hehe.

Helt plötsligt har jag fått massor av tid att t.ex. sätta mig med det stora provet
eller alla miljontals mattetal. Fast jag vägrar. Om det är en kväll man inte ska
plugga så är det på en fredagskväll. Inte på en lördagskväll heller för den
delen. Det är en princip man ska hålla på. Fast jag kommer nog tvingas bryta
den snarast.

På tal om bandet. I tisdagskväll blev det väl inte så mycket jobb som vi hade
hoppats på. Det var sent, och övertröttheten hade tagit över för länge sen.
Men en massa skratt fick vi in i allafall, innan vi båda däckade i min säng.
Vi har i nuläget fått tag på en trummis, en gitarrist, och en pianist. På jakt
efter en trumpetare, och om vi har tur så får vi precis den vi vill ha.
Med lite övertalning kanske det går att ordna.. När bandet är fullständigt
kommer det bli en presentation av samtliga. Det kan ni se fram emot! ;)

Nej, nu ska jag inte uppehålla er med mitt, i nuläget, tråkiga liv. Istället kan jag
bara snabbt meddela att imorgon drar halva bandet (det vill säga jag) på film
-casting. Då vill jag att ni håller tummarna för mig.



//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar