söndag 25 december 2011

Annandagen

Klockan är inte mycket och det känns inte kul att gå upp såhär tidigt (efter att ha sovit 4 timmar) på ett lov. Men what to do liksom. Familjen ska nämligen till farmor i Kungsbacka (3 mil söder om Gbg) idag. Så idag blir det att träffa farmor och sen shoppa, eftersom rean börjar idag. Min jul har vart fantastisk. Julaftonen i förrgår var som julaftonen ska vara. Hela min familj är hemma så det var som vanligt i år igen. På kvällen sjöng jag även i kyrkan på Midnattsmässan, det var sjukt mysigt.

Elins jul antar jag har vart lika fantastisk som min, har inte hunnit att prata så mycket med henne än... förutom igår då jag fick ett samtal från en full&go Elin;) Alltid lika kul! 

Nu får ni ha det underbart och så får vi hoppas Elin uppdaterar om sin jul. 

//Serafia  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar